Kontakt | Reklama |

 

 



>> Rejestracja
>> Przypomnij Hasło
>> Panel

 
 ::Kategorie
Śmieszne Animacje
  Śmieszne
  Muzyczne
  Erotyczne
  Happy Tree Friends
  Xiao Xiao
  Parodie Filmów
  Wulgarne
  Stick
  Mordercza Tulejka
  Bijatyki
  Świąteczne
Śmieszne reklamy
Śmieszne Filmiki
--------------
Kabarety
Piłka Nożna
Teledyski
Seriale / Programy
Gry Online
TV OnLine
--------------
Kawały
Opisy GG
Śmieszne Rozmówki


 ::Wyszukiwarka



 ::Poukładaj Według



 ::Poukładaj Według

:Co zrobić jak nie działa filmik??
:Powiadomienia RSS
:Panel Urzytkownika
:Rejestracja Konta
:Przypomnij Hasło
:Aktywacja Konta
:Kontakt

:Dodaj Filmik
:Dodaj Opis
:Dodaj Kawał





Who Let The Dogs Out - Znana Wszystkim Piosenka W Niecodziennej Animacji.

    Kategoria: Śmieszne Animacje, Muzyczne, Wulgarne
    Nazwa: Who Let The Dogs Out - Znana Wszystkim Piosenka W Niecodziennej Animacji.
    Opis: Znana Wszystkim Piosenka W Niecodziennej Animacji.


   [Podobne Filmiki] [Losowe Filmiki]

Kategorie: Śmieszne Animacje, Muzyczne, Wulgarne


3.15
Ocena 1 Ocena 2 Ocena 3 Ocena 4 Ocena 5
Full screen
[Filmik na Twoją Strone, Bloga]

Co sądzisz o Tej Animacji??



     Komentarze: (59)

    
Dodał:[michalgt] data: 01-01-1970 01:33
Treść: To raczej smutne...
 
    
Dodał:[hotbabeczka] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Ale lasencje... nic tylko rwac! Buahahahaha!
 
    
Dodał:[osdset] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Podobne widzialem na zywo :( nie byl to mily widok dla oka !!
 
    
Dodał:[hikaris] data: 01-01-1970 01:33
Treść: fajne laseczki...
 
    
Dodał:[Zdzisiu] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Laski to to nie sa ale piosenke o psach to dobrze dobrali a widzieliscie motylka chachachachachacha
 
    
Dodał:[GFTeam] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Animacja za ostra!!
 
    
Dodał:[cajc] data: 01-01-1970 01:33
Treść: troche dlugo sie wczytuje w porownaniu z innymi
 
    
Dodał:[oktaw] data: 01-01-1970 01:33
Treść: ale ooo mamo oo aaa zajefajne laski akurat dla mojego kumpla scootera
 
    
Dodał:[karcia] data: 01-01-1970 01:33
Treść: o rany czy to ich wina jak wyglšdajš ja bym sie w takiej migawce raczej nie chciala znaleŸc :|
 
    
Dodał:[zaq12wsx] data: 01-01-1970 01:33
Treść: ale lale :))))
 
    
Dodał:[rudencja] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Wszystkie nadaja sie do programu,,EKSTREMALNE METAMORFOZY"
 
    
Dodał:[Myszka] data: 01-01-1970 01:33
Treść: poprostu....LIPA!!!!
 
    
Dodał:[lalka2210] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Ale przecie? niektóre z tych zdj?? s? robione w corelu, albo innym programie. Fakt,?e babki s? brr....ale z drugiej strony ka?dy woli co innego.
 
    
Dodał:[AWIDJA] data: 01-01-1970 01:33
Treść: co ja widze?! piekni ludzie sie smieja?? chcialabym zobaczyc jakie super buzie macie
 
    
Dodał:[dupamaniek] data: 01-01-1970 01:33
Treść: kto je wypuscil??? :):):)
 
    
Dodał:[Galganica] data: 01-01-1970 01:33
Treść: dla mnie to nic nowego...mieszkam w szkocji i na codzien mam taki 'ladny' widok..
 
    
Dodał:[polakami] data: 01-01-1970 01:33
Treść: pojebane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
 
    
Dodał:[sloneczko831] data: 01-01-1970 01:33
Treść: co za bezsens!!!!!!!!!!!!!!!!
 
    
Dodał:[sprusiol88] data: 01-01-1970 01:33
Treść: ale rzadziole i rubasy
 
    
Dodał:[ania1c1] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Smutne.... Los czasami bywa okrutny..... Ale ciekawe czy gdyby Carmen Elektra lub Angelina Jolie tak wygl?da?y czy tez by?y by tak powdziwiane i s?awne jak s? teraz
 
    
Dodał:[punisherbrutal] data: 01-01-1970 01:33
Treść: animacja fajna ale niektore postacie wystepujace w niej wygladaja normalnie i nie wiem dlaczego sie w niej znalazly
 
    
Dodał:[Makister] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Ania1c1 - Ani jedna ani druga prawdopodobnie nie by?yby s?awne,poniewa? sw? s?aw? zawdzi?czaj? w?a?nie swojemu wygl?dowi,przynajmniej Carmen Elektra (Jolie ma jaki? talent aktorski:)).
 
    
Dodał:[gawron] data: 01-01-1970 01:33
Treść: niektore fotki sa naprawde dobre:)
 
    
Dodał:[aassiiaa] data: 01-01-1970 01:33
Treść: piosenka jest super
 
    
Dodał:[andzia1889] data: 01-01-1970 01:33
Treść: zanim to sie wczyta to odechce sie tego ogladac
 
    
Dodał:[martyna19] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Niekture s? dobra naprawde!!!!!!!
 
    
Dodał:[biszkopcik] data: 01-01-1970 01:33
Treść: jakie ryje hahahahha
 
    
Dodał:[czarnula] data: 01-01-1970 01:33
Treść: co za lalunie;):D hihi ale las? wspolczuje stylu:|;/ s? ludzie i parapety ale te laski na prawde moglyby zmienic cosik w sobie:/ yy ale filmik jest SPOX i muza idealna do tego:D polecam;):)
 
    
Dodał:[mmadzia] data: 01-01-1970 01:33
Treść: niez?e lasencje...;S
 
    
Dodał:[Mate] data: 01-01-1970 01:33
Treść: ale pojebane ... komu sie to podoba to musi byc komplentie por?bany :/ nie ma w tym nic smiesznego chyba ze to ze tu sa same niunie :. pozatym nic ciekawego zakochalem sie w jednej :D:D:D
 
    
Dodał:[Renata14] data: 01-01-1970 01:33
Treść: ale super!!!!!!!!!!!!! icha icha i cha cha
 
    
Dodał:[Lolcia26] data: 01-01-1970 01:33
Treść: nigdy nie uwazalam sie za szczegolnie ladna, ale w porownaniu do nich to je jestem PI?KNA :D :D :D
 
    
Dodał:[mevela] data: 01-01-1970 01:33
Treść: no to ladnie ktos polecial :):) ale i tacy chodza po swiecie- akceptujmy sie takimi jacy jestesmy he
 
    
Dodał:[slnk] data: 01-01-1970 01:33
Treść: okrutne
 
    
Dodał:[GONZALES] data: 01-01-1970 01:33
Treść: kozak
 
    
Dodał:[marcin1991] data: 01-01-1970 01:33
Treść: KTO? ?I? CHWALI KOGO ZALICZY?
 
    
Dodał:[laseczka125] data: 01-01-1970 01:33
Treść: animacja jest okrutna! rzeczywi?cie wi?kszo?? z tych pa? mog?aby troszke o siebie zadba? np. schudn?? ale niektóre naprawde wygl?daj? normalnie a autor tego filmiku jest prostakiem i ma zawy?on? samoocen? skoro nabija sie z jakich? kobiet!
 
    
Dodał:[boskikopek] data: 01-01-1970 01:33
Treść: UUUUUUUU NIEMOGE DALEJ PATRZEC HORROR ZAJEBIE TEGO KMIECIA CO WYPUSCI? TE PSY
 
    
Dodał:[Majciasss] data: 01-01-1970 01:33
Treść: BUHAHAHAHA....ale o co chodzi ;)
 
    
Dodał:[zielos] data: 01-01-1970 01:33
Treść: wezcie mi zycia nie obrzydzajcie to potencjalne znencanie sie nad zwierzetami
 
    
Dodał:[nika14] data: 01-01-1970 01:33
Treść: JAK CHUUUJ...TERAZ WIEM ?E NIE JUESTM BRZYDKA HAHAH:p
 
    
Dodał:[asiunia764] data: 01-01-1970 01:33
Treść: az oczy uciekaja w inna strone
 
    
Dodał:[Dantes] data: 01-01-1970 01:33
Treść: CHRYSTE PANIE, MOJE OCZY!!!!!!!!!
 
    
Dodał:[madlen1] data: 01-01-1970 01:33
Treść: fajne
 
    
Dodał:[kiniawerka] data: 01-01-1970 01:33
Treść: superr
 
    
Dodał:[matios2] data: 01-01-1970 01:33
Treść: eee tam lipne. Sa lepsze filmiki
 
    
Dodał:[majra] data: 01-01-1970 01:33
Treść: jest ok
 
    
Dodał:[Bloj] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Wyj?tkowo hamskie!daje 1!!Jak mozna co? takiego zrobi??? przecie? to nie jest ich wina,?e takie s?!! a poza tym by?y tam normalne kobiety!i jeszcze ten okrutny tekst"kto wypu?ci? psy?"..:/
 
    
Dodał:[monikany] data: 01-01-1970 01:33
Treść: This vid is stupid...n how can anybody call those girls "dogs"??? Its just mad rude...Id fuk up da dickhead who created this vid!!!!!
 
    
Dodał:[cast5] data: 01-01-1970 01:33
Treść: spox, ale ostrzegajcie zeby w tym czasie nic nie jesc!!! :P bo ja jadlem i prawie zwymiotowalem
 
    
Dodał:[arabi] data: 01-01-1970 01:33
Treść: ka?dy kto si? nabija? z tych kobiet jest bezdusznym prostakiem...
 
    
Dodał:[Dooooominisia] data: 01-01-1970 01:33
Treść: zajebiste dziewczynki
 
    
Dodał:[Vienio] data: 01-01-1970 01:33
Treść: ey to ja wypu?ci?em te psy ;) bo mi ich ?al by?o [:]
 
    
Dodał:[piotr08] data: 01-01-1970 01:33
Treść: zajebi?cie fajowe kurwa a do tego muza poprostu zajebiste kurwa zajebiste ja pierdole
 
    
Dodał:[Patryol94] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Muzyka fajna ale ten obrazki kit daje ?rednia :(
 
    
Dodał:[paulinka2305] data: 01-01-1970 01:33
Treść: wy my?licie ze tym paniom jest mi?io jak zobaczy?y swoje zdjecia w necie!!!!!!!!!!!!!
 
    
Dodał:[Kintaro100] data: 01-01-1970 01:33
Treść: co si? sta?o?
 
    
Dodał:[As94] data: 01-01-1970 01:33
Treść: Dlaczego to mi nie idzie!!!
 
    
Dodał:[OstryZiom12] data: 01-01-1970 01:33
Treść: To sie nie w??cza wi?c nie kom?tuje ZiOoOMy lol2 :p
 


 Reklama ::  


Tapety na pulpit | Opisy gg | Kawały | Tapety na tablety z Tapetus.pl

0.0322xxxxxxxxxxxxxxxx